Biedronka wystartowała z ofertą zniczy, wkładów i kwiatów sztucznych na długo przed Dniem Wszystkich Świętych. Sieć chce wykorzystać moment, gdy klienci zaczynają myśleć o listopadowych porządkach, i zachęcić ich do wcześniejszych zakupów dzięki szerokiemu asortymentowi oraz promocjom.
Znicze, wkłady i światełka LED
Od 22 września na półkach Biedronki pojawiły się znicze i akcesoria cmentarne, a wśród nich produkty przygotowane specjalnie dla sieci. Jak mówi Marcin Szczygielski, odpowiedzialny za ofertę w tej kategorii, tegoroczny nacisk położono na różnorodność, jakość i długi czas palenia. Klienci znajdą w sklepach szklane znicze zalewane parafiną (100 g, ok. 30 godzin palenia) w cenie 3,99 zł oraz modele ze wkładem parafinowym (60 g, ok. 20 godzin palenia) za 4,99 zł. Alternatywą są świeczki i latarenki LED od 6,99 zł, których światło utrzymuje się nawet przez 90 dni.
W ofercie nie zabrakło również wkładów olejowych i parafinowych, które pozwalają wykorzystać posiadane już znicze. Ceny zaczynają się od 3,29 zł, co ma ułatwić klientom kompletowanie zapasów bez nadwyrężania portfela.
Promocje i jesienna symbolika
Do 11 października obowiązuje promocja 2+1 gratis na wszystkie znicze. Sieć zapowiada też kolejne akcje bliżej świąt, tak aby klienci mogli rozłożyć wydatki w czasie. „Znicze w Biedronce. Pamiętajmy o bliskich” – to hasło towarzyszące tegorocznej kampanii, które ma nie tylko promować ofertę, lecz także przypominać o znaczeniu listopadowej tradycji.
W sprzedaży pojawiły się także sztuczne kwiaty i wiązanki – bukiety pięciu chryzantem lub jesiennych liści o wysokości 53 cm kosztują 9,99 zł, a większe kompozycje, jak dziewięć chryzantem lub eukaliptus, wyceniono na 24,99 zł.
Biedronka konsekwentnie wykorzystuje swoją logistykę i skalę, by trafić do klientów jeszcze przed jesiennym szczytem zakupowym. W końcu – jak pokazują coroczne doświadczenia – ci, którzy zapalają znicze wcześniej, rzadko żałują tej decyzji.